تبدیل اکانت شخصی به پروفایل کسب و کار در اینستاگرام ( Instagram ) به شما امکان می دهد به تعدادی از ویژگی هایی که  برای صاحبان کسب و کار مفید می باشند دسترسی پیدا کنید.
در این مقاله، شما می توانید آنچه را که بازاریابان شبکه های مجازی باید درباره نمایه های کسب و کار جدید Instagram بدانند ، را یاد بگیرید ، از اطلاعات آماری استفاده کنید و در صورت تمایل به حذف اکانت اینستاگرام تجاری بتوانید آنرا به شخصی تغییر دهید .

 نحوه تغییر اکانت شخصی به تجاری در اینستاگرام 
در ابتدا مطمئن شوید نسخه اینستاگرام شما به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد ، نمایه باید در حالت عمومی باشید و در حالت خصوصی امکان تبدیل به نمایه کسب و کار وجود ندارد . سپس برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس نمایه خود در پایین سمت راست ( در نسخه های فارسی در پایین سمت چپ ) ضربه بزنید.

 

سپس، روی آیکون چرخان و یا سه خط ( تنظیمات  )در بالا سمت راست ضربه بزنید .  در نسخه های جدید تنظیمات در این بخش به پایین راست منتقل شده است .

 

 

تنظیمات خود را با ضربه زدن بر روی آیکون چرخان باز کنید.
در این قسمت گزینه نام نویسی برای نمایه کسب و کار ( switch to business profile  ) را انتخاب کنید .

 

 

 

 

موارد ذکر شده در کلیه نسخه های اینستاگرام وجود دارد .
قدم دوم : پروفیل کسب و کار Instagram خود را تنظیم کنید
بر روی گزینه Switch To Business Profile ضربه بزنید و سپس می توانید از ویژگی View Features برای یادگیری در مورد ویژگی هایی که با تغییر در نمایه کسب و کار می آیند، استفاده کنید . در این قسمت دو گزینه حساب جدید بسازید و تبدیل حساب کنونی وجود دار

 

 

 

 

گزینه حساب جدید بسازید برای ثبت نام مجدد و ساخت اکانت جدید استفاده می شود ، گزینه مورد نظر ما در این قسمت تبدیل حساب کنونی می باشد ، اکنون بر روی آن کلیک می کنیم .

در صفحه باز شده شما می توانید دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید و یا از لیست پیشنهادی یک کسب و کار را انتخاب کنید . ممکن است نتوانید نامی مشابه کسب و کار خود پیدا کنید ، در این حالت نزدیکترین مورد به کسب و کار خود را انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از انتخاب کسب و کار وارد مرحله بعد خواهید شد ، در این مرحله اطلاعات هویتی شما نمایش داده می شود ، در صورت اشتباه بودن می توانید این گزینه ها را تغییر دهید .

 

 

 

 

پس از اصلاح و یا افزودن بر روی دکمه بعدی در پایین صفحه کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

در بخش بعد در صورت داشتن صفحه در فیسبوک میتوانید با انتخاب گزینه انتخاب صفحه به فیسبوک خود متصل شوید . با توجه به فیلتر بودن فیسبوک در ایران این گزینه در صورت عدم استفاده از V-P-N غیر فعال خواهد بود . در صورت نداشتن فیسبوک در پایین صفحه بر روی گزینه به فیس بوک متصل نشوید کلیک کنید .

 

 

 

 

اکنون نمایه کسب و کار شما ایجاد شده است و با انتخاب گزینه رفتن به نمایه به صفحه اصلی بازمی گردید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با انتخاب گزینه برگشت اکانت به حالت شخصی تبدیل خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *