در رابطه با برندینگ  بهتر است از این جا شروع کنیم که یک برند ( نام تجاری)خوب در یک مسیر طولانی باید از گذرگاه هایی فوق العاده دشوار عبور کند.

ببینید برند یا نام تجاری مانند فرزند شما از بدو طفولیت یعنی زمانی که مادر و پدر میفهمند که یک فرزند در آینده خواهند داشت خب به طبع آن برای فرزند خود برنامه ریزی میکنند.

مراقبت از فرزند و مادر آغاز میشود این پروسه با نام گذاری برای فرزند و مشخص شدن نام فرزند ادامه می یابد شاید یکی از مراحل بسیار مهم و حتی مهم تر از اسم گذاری برای فرزند اسم مناسب برای برند ماست .

نامی که علاوه بر زیبایی و مرتبط بودن یا نبودن باکار باید آینده نگری خاص خود را داشته باشد این نام برای موفقیت به اندازه کافی به حمایت و تلاش صاحبانش نیاز دارد.

ببینید شاید برای انتخاب نام فرزند شما هیچ گاه از مشاوره های متخصص کمک نخواهید اما در رابطه با نام تجاری نیاز مبرم دارید که از افراد مختلف نظر بخواهید.

یک نام تجاری ایده آل بسیار برای رشد و بالندگی محصول ما مهم است شاید با گفته های ابتدایی این متن اشتباه برداشت کنید ما نام تجاری را با یک کودک مقایسه نمیکنیم.

ما مراحل رشد را بررسی میکنیم این کار طی سالهای متوالی امکان پذیر است من در این متن که حاصل سالها مطالعه خود در زمینه بازاریابی و برندینگ میباشد.

برند یا نام تجاری را متفاوت تعریف میکنیم برند نوعی معروفیت جنس است ببینید خیلی از افراد کارها وسایل و..با لقبشان شناخته میشوند مثلا نام شهریار مارا به یاد شاعر آذربایجانی می اندازد ک ایشان ملقب به شهریار میباشد.

ببینید در واقع یک نام تجاری میتواند شناسنامه محصول ما باشد ببینید نام تجاری قوی قدرت را به شرکت شما هدیه میکند و باعث میشود اگر شما محصولی جدید به سبد محصولات خود اضافه کنیم مشتریانی که از نام تجاری شما استفاده کرده اند و راضی بوده اند راحت تر بپذیرند که این محصول به خاطر عقبه خوبی ک از خود به جای گذاشته است مطلوب ترین انتخاب برای ما میباشد.

برای رسیدن به این کار باید تلاش نمود و پیشرفت را در دوره طولانی پیدا کرد در کشور ما علاوه بر روابط مشکلات قانونی باید بسیار وقت شناس بود برای ورود به یک بازار با نام تجاری جدید باید به خوبی شناسایی بازار انجام گیرد.

و علاوه بر پرسش از افراد مختلف و کارشناسان باید خود راه حل هایی برای بهبود مستمر برند انجام داد ببینید یک برند خیلی اوقات باید نیاز را رفع کند گاهی نیز باید خود نیاز را بوجود آورد و پس از آن با راهکارهای خلاقانه بهترین تصمیم را برای بهبود آن مشکل اتخاذ کند.

این مهم با بهبود مستمر که ما آن را کایزن مینامیم امکان پذیر است در بازار امروز کسی موفق است که بتواند بهترین راه حل ممکن را با نازل ترین قیمت و بیشترین بهره وری و کمترین تلفات ارائه دهد در هر کاری رقابت بسیار شدید است.

فراموش نکنیم که ما کوکا یا جنرال و یا بنز نیستیم که همیشه مشتریان خود را داشته باشبم ما شرکتی تازه تاسیس با قدمتی کمتر خواهیم بود ک باید تلاش کنیم که از بازارهای موجود و بازارهای بالقوه و بازارهای ثانویه خود استفاده کنیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *