تفاوت برندینگ و برند سازی


تفاوت برندینگ و برند سازی :

 

 

برند ، برندسازی و برندینگ واژه هایی هستند که شاید برای شما یک معنا داشته باشند.

برای متخصصان این زمینه  هر کدام از این واژه ها معنای متفاوتی دارند.

برندسازی فرایندی است که طی آن برای برند هویت فردی و تجاری ایجاد می شود .

در حقیقت به وسیله ی برندسازی یک سری ارزش ها در  ذهن مشتری خلق می گردد .

هر چیزی که لازم است مشتریان درباره ی برند شما بدانند ، درک کنند تا بتوانند با برند ارتباط قلبی برقرار کنند در پروسه ی برندسازی انجام می گردد.

اما برندینگ شامل یک سری اقدامات و عملیاتی است که یک برند برای سازمان خلق می کند.

اگر بخواهیم از نظر سلسله مراتب در نظر بگیریم ابتدا برندینگ انجام می گردد.

پس از آن که برندی خلق شد حال زمان رشد و پرورش برند است که به این مرحله برندسازی می گویند.

 

دانستن تفاوت برندینگ (branding) و برندسازی ، چه کمکی به شما و کسب و کار شما می کند؟

این مقوله به صاحبان کمپانی کمک می کند تا مشتریان رامطلع کنند و آن ها را به خوبی آگاه کنند.

در واقع محصول و خدمات شما به خوبی معرفی و توسط بازدیدکنندگان شناخته شود.

در واقع دانستن این تفاوت به صاحبان کسب و کار کمک می کند.

تا ارتباط موثر و مشخصی با مشتریان خود بر قرار کنند.

درک این تفاوت باعث می شود تا شما نیز به طور خاص و ویژه برای هر بخش به طور جداگانه سرمایه گذاری نمایید.

در هر دو زمینه موفق شوید و  در بازار کسب و کار و در میان رقبا جایگاه  خود را بیابید.

هدف از برند سازی خلق یک تصویر واحد در خصوص شرکت است.

برندینگ جنبه ضروری و حیاتی شرکت است.

برندینگ صدای بصری شرکت است.

امیدوارم مطالب برایتان مفید باشد.

مرصادادز

 

 

برندبرندینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *