خصوصیات یک برند موفق :

 

 

 

شاید ساده ترین تعریف ممکن برای واژه “برند” این است نامی که مستقیماً علت فروش محصول یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

اما کافیست کمی بیندیشیم  متوجه می‌ شویم که هدف از ایجاد یک برند، چیزی فراتر از فروش محصول یا ارائه خدمات است.

کسب و کارتان افزون  بر اینکه سهم بازار را متعلق به خود میکند، برای رشد کسب و کار هم راههایی را هموار میکند و کارکنان ماهر و توانمند  را جذب و حفظ میکند و ارزش خود را نزد سهامداران مجموعه هم افزایش میدهد.

در ادامه مرصاد به شما میگوید برای داشتن یک کسب و کار خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشید.

. برند شما باید از لحاظ قانونی قابل پشتیابی باشد.

. نام برند شماباید به آسانی تلفظ شود.

. نام آن به گونه باشد که مشتری بتواند ان را به راحتی به خاطر بسپارد.

. شناسایی و تشخیص آن کار دشواری نباشد.

. چشم هارا به خود خیره کند.

. مزایای استفاده از محصول را دارا باشد.

. برند شما باید قادر باشد پیام محصول یا شرکت را یادآوری کند.

. نام تجاری شما باید جایگاهش بین رقبا مشخص باشد.

. صاحبان کسب و کار یادتان باشد آنی باشید. 

. صاحبان کسب وکار نام تجاری شما باید کوتاه باشد و همه خدمات شما را شامل شود . 

. تبلیغاتتان مربوط به نام تجاریتان باشد.

سخن مرصاد با شما:

یادمان نرود یک برند خوب طی سالیان دراز ارتقا می یابد. مشتری جذب میکند و زمانی مشتریانش جذب شد خود مشتری بهترین تبلیغ برای گسترش کسبو کار شما می باشد. 

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه  برندسازی کسب کنید میتوانید به پست های قبلی ما مراجعه کنید.

 



مرصاد از همراهیتان سپاسگزار است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *