معرفی چند غول برند دنیا


در این مطلب میخواهیو به معرفی چند برند مطرح دنیا بپردازیم با ما همراه باشید.

 

 

Mercedes Benz  با ارزش برند 22.4 میلیارد دلار :

 

ماشین های کلاس اس و کلاس سی مرسدس بنز در رشد و کسب درآمد بیشتر شرکت طی سال 2014 نتیجه مثبتی داشته اند.

مجموع فروش شرکت با 11 درصد رشد در این سال به 1.63 میلیون واحد خودرو رسید.

 

Honda با ارزش برند 22.6 میلیارد دلار:

 

 

هوندا در سال 2014 نسبت به سال 2013 سود کمتر کسب کرده که یکی از دلایل آن مشکلات مربوط به ایربگ برخی ماشین ها بود.

هوندا طی سال گذشته موفق شد سه ماشین پرفروش آمریکایی ها را تولید کند.

 

American Express با ارزش برند 23.4 میلیارد دلار:


 

آمریکن اکسپرس سال آینده رابطه اش را با CostCo پایان می بخشد و این مسئله اصلا برای AmEx رضایت بخش نیست.

این شرکت در 130 کشور دنیا حضور داشته و 112 کارت اعتباری در چرخش دارد.

Verizon با ارزش برند 24.5 میلیارد دلار:

ورایزن با هزینه ای 2.5 میلیارد دلاری در سال گذشته جهت تبلیغات و باز کردن 3 فروشگاه بزرگ اختصاصی امیدوار است که سال های پیش رو را با سوددهی بیشتری پشت سر بگذارد.

فروشگاه ها به چندین بخش تقسیم شده اند و کاربران می توانند با مراجعه به بخش های مختلف، اجناس مختلفی تهیه کنند.

 

Walmart با ارزش برند 24.7 میلیارد دلار:

 

 

والمارت در 27 کشور دنیا بیش از 11 هزار شعبه دارد و در هر هفته، به 245 میلیون نفر محصول می فروشد.

از تعداد یازده هزار شعبه، تنها 4 هزار شعبه در آمریکای شمالی وجود دارد و 2.2 میلیون نفر در سراسر جهان درون این فروشگاه ها به کار مشغول اند.

 

Nike با ارزش برند 26.3 میلیارد دلار:

 

نایکی تنها برند ورزشی و اسپورتی است که در میان شرکت های با ارزش دنیا می توان یافت. قراردادهای ارزشمند شرکت سبب شده که آن ها تامین کننده بسیاری از مسابقات ورزشی بوده و در نهایت هم پول خوبی به جیب بزنند.

Oracle با ارزش برند 26.8 میلیارد دلار:

لری الیسون، مدیرعامل اوراکل که بیش از چهل سال این شرکت را اداره می کرد در سپتامبر سال گذشته، از مدیریت کناره گرفت اما همچنین در هئیت مدیره شرکت اش باقی مانده است.
اوراکل بیش از 400 هزار مشتری سازمانی در 145 کشور دنیا دارد.

BMW با ارزش برند 27.5 میلیارد دلار:

آلمانی ها سهم بالایی در جدول دارند و خودروسازهای معروف شان رتبه های بالای جدول را به اشغال خود درآورده اند.
BMW با فروش 1.81 میلیون خودروی لوکس در سراسر جهان، موفق شد نسبت به سال 2013 درآمد بیشتری کسب کرده و در نتیجه از مرسدس بنز و آئودی رتبه بالاتری کسب کند.

Cisco با ارزش برند 27.6 میلیارد دلار:

جان چمبرز، مدیرعامل کنونی سیسکو که چندی دیگر پس از بیست سال می خواهد پست مدیریت را به فرد دیگری بسپارد.
این شرکت را از 1 میلیارد به 48 میلیارد دلار سود رساند. سیسکو سرمایه گذاری هنگفتی روی اینترنت اشیا کرده و احتمالا در آینده نام آن ها را بیشتر بشنویم.

Louis Vuitton با ارزش برند 28.1 میلیارد دلار:

اگر اپل و ساعت لوکس اش را در نظر نگیریم، لویی ویتن ارزشمندترین برند لوکس دنیا است.
اگرچه امسال در میان ده برند اول نیست اما به هر حال همچنان در حوزه خود ارزشمندترین است.

Amazon با ارزش برند 28.1 میلیارد دلار:

12 سال پس از بازگشایی آمازون، حالا این شرکت به جایگاهی رسیده که در طول یک سال، 92 میلیارد دلار محصول می فروشد.
تحلیلگران می گویند این رقم تا سال 2020 به 200 میلیارد دلار هم خواه رسید.
جدا از تجارت محصولات، Amazon Web Service طی سال گذشته 5 میلیارد دلار سوددهی داشته است.
امید می رود که سرویس های ابری طی سال آینده با 75 درصد رشد همراه شوند.

AT&T با ارزش برند 29.1 میلیارد دلار:

فصل اول سال مالی جدید AT&T، بهترین فصل اول هر سال مالی در تاریخ این شرکت بود.
سرمایه گذاری های متعدد، تبلیغات و اسپانسر شدن شرکت به کسب این رتبه در سال 2014 کمک شایانی کرد.

دیزنی با ارزش برند 34.6 میلیارد دلار:

فروزن سال گذشته 1.3 میلیارد دلار فروخت.
پرفروشترین انیمیشن و ششمین فیلم پرفروش تاریخ لقب گرفت.
علاوه بر خود فیلم، دیزنی بیش از یک میلیارد دلار عروسک، کتاب و لوازم دیگر مربوط به فروزن در این سال به فروش رساند.
باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، فروزن را یکی از 5 دارایی ارزشمند شرکت خطاب کرد.

فیسبوک با ارزش برند 36.5 میلیارد دلار:

فیسبوک روزانه 936 میلیون کاربر فعال دارد.
یعنی تقریبا یک هفتم جمعیت کره زمین، هر روز حداقل یک بار به فیسبوک سر می زنند.
رقمی غیر قابل تصور که در طول ماه به تقریبا 1.5 میلیارد هم می رسد.
گوگل و یوتوب هم باید کم کم نگران باشند.
چرا که مردم در فیسبوک روزانه 4 میلیارد ویدیو تماشا می کنند.
این رقم چند ماه پیش یک میلیارد بود و با سرعتی شگفت انگیز رو به افزایش است.
General Electric با ارزش برند 37.5 میلیارد دلار:
تصمیمات جدی اخیر در جنرال الکتریک سبب شده که این کمپانی انتظارات خود را تغییر دهد.
اما در هر حال با 37.5 میلیارد دلار، جنرال الکتریک همچنان یکی از ارزشمندترین شرکت های جهان است.

برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *