راز موفقیت برند های مطرح جهان

 

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که راز موفقیت برند های مطرح دنیا چیست؟

این حجم از طرفدار و دوستدار از کجا می آید؟

این برند ها به دلیل رابطه خوبی که با مشتری ها دارند و درک درستشان از خواست های اصلی مشتری، در جایگاه برترین برندهای دنیا قرار گرفته اند و پیشرفت چشم گیری داشته اند.

هدف اصلی برندهای بزرگ ایجاد ارتباط مستقیم و مداوم با مشتری است.

هنگام انجام این کار جاذبه بیشتر، تجارت بزرگ تر، رشد و درآمد بیشتر خواهید داشت.

یکی از نکات حائذ اهمیت برای پیشرفت برندینگ، ایجاد ارتباط احساسی با مشتری است.

قطعا این موضوع برایتان قابل درک است که قطعا همیشه ایجاد ارتباط و نزدیکی با مشتری موجب موفقیت چشمگیری می شود.

 

انگیزه برای طی کردن مسیر موفقیت:

شرط اولیه به موفقیت ، اشتیاق افراد است.

یکی از طراحان اتومبیل موفق در دنیا به نام “فرمین توماس”، عامل اشتیاق را به عنوان انگیزه افراد برای دستیابی به موفقیت می داند.

کسانی که به کار خود عشق داشته و انگیزه آن ها صرفا  کسب درآمد نیست، در شغل خود موفق هستند.

چنین افرادی در آینده به درآمد نیز می رسند.

 

تمرکز بر هدف:

فیلمساز معروف به نام “نورمن جویسن” داشتن هدف واحد و تمرکز بر آن را از عوامل موفقیت افراد دانست.

 

کار برایتان تفریح باشد:

تلاش و کار زیاد را می توان از دومین عامل موفقیت است.

مدیرعامل یکی از عوامل موفقیت بزرگترین شرکت های جهان به نام ” روپرت مورداک “، کار و تلاش را عامل موفقیت شرکت خود دانسته است.

به نظر او، چیزی که بهای زیادی داشته باشد، کار و تلاش بیشتری نیز خواستار است.

پس از اطمینان از ثبت شرکت خود، این کار و تلاش می تواند برای شما حتی سرگرم کننده باشد.

کسانی که به کار را وسیله سرگرمی خود میدانند، سخت برای آن تلاش می کنند .

از انجام کار و تلاش زیاد خود مسلما  لذت می برند.

 

تمرین و سعی مداوم و همیشگی:

“الکس گاردا” که مدیرعامل شرکت تولید بازی های رایانه ای ، معتقد است موفقیت فرمول جادویی ندارد.

فقط به تمرین و ارتقای مهارت های خود نیازمند است.

ارائه خدمات باکیفیت:

یکی از پزشکان و استادان جراحی دانشگاه های آمریکا به نام “شرویت نولاند”، ارائه خدمات باکیفیت و ارزشمند به مردم را از عوامل مهم موفقیت شرکت ها و اشخاص دانست.

به جای تلاش برای به کارگیری تکنولوژی و تخصص برای ساخت محصولی بهتر مطابق با رفتارهای استاندارد مصرف کنندگان

برای تغییررفتارشان تلاش کنید تا محصولی که به مراتب عملکرد بهتری دارد، ایجاد شود.

 

داشتن ایده های خلاق:

“بیل گیتس” یکی از ثروتمند ترین مردم جهان و مدیرعامل شرکت ماکروسافت می گوید:

” من یک ایده ناب و فوق العاده داشتم و می خواستم اولین َ شرکت تولیدکننده نرم افزارهای ویژه رایانه های شخصی و خانگی را راه اندازی کنم .

به هدف خود رسیدم!” و توانست به ایده و هدف خود برسد.

ریسک پذیر باشد برای تقویت خواسته های خود به راستی کارای شگفت انگیز انجام دهید.

وقتی میبینید کارهای قدیمی راه به  جایی جز سقوط نمیبرد، واقعا لازم است خالق چیزی باشیم که ارزش گفت و گو داشته باشد.

 

داشتن اراده محکم و محرک:

دانشمند علوم دریایی به نام به نام “دیوید گالو”، داشتن اراده محکم و محرک را جزو عوامل موفقیت دانسته و تاکید زیادی بر آن دارد.

کسانی که دارای اعتماد به نفس زیادی هستند، می توانند در تصمیم های خود محکم و با اراده باشند.

اکثر افراد، از مادرهای خود به عنوان منبع انرژی و ایجادکننده انگیزه و دادن اراده محکم، یاد می کنند، در واقع مشکل ترس است.

 

تحمل مشکلات و سختی ها:

یکی از عوامل موثر در موفقیت را ، عامل سماجت و صبر هنگام برخورد مشکلات، تنها عامل برای غلبه بر سختی ها و ناملایمات می باشد.

این خیلی مهم است که شما بتوانید روحیه خود را حفظ کرده و انتقادها و فشارهای اطرافیانتان، شما را دلسرد و ناراحت نکند.

باید به هدف خود ایمان داشته باشید تا بتوانید تمام کمال ذهن خود را به آن معطوف کنید.

 

امید است بتوانیم در کنارهم قله های موفقیت را فتح کنیم برای کسب اطلاعات و یادگیری شیوه هاینوین بازاریابی و موفقیت با مرصاد همراه باشید.
 

 

 

 

 

 

 

 

برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *